دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1395 - 14:14

نوبخت: دولت یازدهم خود را مرهون رشادت‌های شهدای مدافع حرم می‌داند

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: دولت تدبیر و امید برای همیشه خود را مرهون رشادت‌ها و تلاش شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می‌داند.
کد خبر : 163245

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، محمدباقر نوبخت در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در ساری افزود‌: دولت و کارگزاران دولت هیچ‌گاه رشادت‌ها و دفاع مردانه شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و خانواده‌های آنها را فراموش نخواهند کرد و در کنار خانواده این شهدا می‌مانند.


وی ادامه داد‌: دولت توفیق خود در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی و همین‌طور پیروزی در مذاکرات هسته‌ای را از تلاش و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می‌داند.


سخنگوی دولت اظهار داشت: اگر رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و صبوری خانواده‌های آنان نبود، ما نمی‌توانستیم با قدرت در مذاکرات هسته‌ای در برابر پنج کشور بزرگ به پیروزی برسیم.


نوبخت گفت: اگر امروز آژانس بین‌المللی هسته‌ای حقاینت جمهوری اسلامی را در داشتن فناوری هسته‌ای مورد تأیید قرار می‌دهد، ما این را مرهون رشادت‌های شهدای خود و شهدای مدافعان حرم می‌دانیم.


وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم ما در سوریه برای حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در جنگ نیابتی با تکفیری‌ها شرکت کردند.


معاون رئیس‌جمهوری گفت: اگر مدافعان حرم ما در جنگ نیاتبی در سوریه و عراق شرکت نمی‌کردند، ما باید این جنگ را در داخل شهرهای کشور خودمان انجام می‌دادیم.


وی افزود: شهدای مدافع حرم با رشادت‌های خود در سوریه و عراق از حریم ولایت و حریم کشورمان دفاع کردند و جامعه ما قدردان این شهدا و خانواده‌های آنان خواهد بود.


نوبخت در پایان از برگزاری همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در روزهای پایانی سال قدردانی کرد.


در پایان از خانواده معظم ۳۶ شهید مدافع حرم از شهرستان‌های مختلف مازندران با حضور معاون رئیس‌جمهوری قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته